backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Úkoly 5., 6. 11.

05.11.2020

5., 6. 11. 

ČEŠTINKA 

Projděte si znovu pravidla a významy slov s předponami s-, se-, z-, ze-, vz- v učebnici na straně 33, 34, 35 hnědé a modré rámečky.  

V pracovním sešitě dopracujte stranu 19 a zkontrolujte podle klíče. U doplňovaných slov si stále připomínejte, proč danou předponu dáváte.  

Diktát z pracovního sešitu ze strany 19 si zkuste nahrát a podle své nahrávky napsat. Potom zkontrolujte podle pracovního sešitu a zamyslete se na svými chybami :-)

 

ČTENÍČKO 

Čtěte si dál svoji rozečtenou knihu. Nejlépe každý den 20 – 30 minut. Všímejte si slov s předponami s-, se-, z-, ze-, vz-, vze 

Jaké roční období probíhá ve vaší knize? Podle čeho jste to poznali? Najděte věty, které popisují jakýmkoliv způsobem dané roční období :-)

 

 

5., 6.11. 

MATEMATIKA 

Zopakujte si násobení a dělení čísel s nulou, procvičte si ústně v učebnici na straně 21/1. 

V pracovním sešitě si vypracujte cvičení na str. 24. Všechno by to mělo být opakování. Pouze u cvičení 10 si vzpomeňte, jak vypadá rovnostranný (strana a přípona -ný :-) ) trojúhelník (slovo složené) a co je obvod daného útvaru a jak jej spočítáme.  

U slovních úloh se stále zamýšlejte, co daná čísla znamenají, a když nám vyjde výsledek, co jsme vlastně spočítali :-). 

U cvičení 6, 7 pozor, co má přednost :-).  

 

Videa pro zopakování a dopochopení rýsování čtverce, když znám délku jeho úhlopříčky: 

 

Tento postup použila první skupina: :-)