backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Anglický jazyk 11. 5. - 15. 5.

10.05.2020

Dobrý den!

Doufám, že jste si užili slunečný víkend a teď hurá do prácesmiley

 

Úterý

Activity book: 49 / 8 – zakroužkovat slova, doplnit věty

                         51 / 10 – napsat věty ve správném slovosledu

                         51 / 11 – doplnit věty podle obrázků

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Grammar/Can_you_%5E_sport_xx397030rg

 

 

Středa

Pupil´s book: str. 55 – do sešitu English

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Listening_comprehension/I_can_jump_nf285666cc - píšete čísla obrázků podle poslechu do rámečků

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Parts_of_the_body/Can_you_say_who_I_am$_gb273218fo – můžete si poslechnout písničku (není nutné), spojujete myší věty k jednotlivým jménům (podle obrázků)

 

Čtvrtek

Pupil´s book: str. 50 – 51 poslech příběhu At the park (příloha PB 50 / 8), číst, přeložit (ústně)

Activity book: 46 / 3 – doplnit, číst

Překladové věty – pracovní list v příloze

 

Pokud budete mít čas, doporučuji procvičovat:

Pracovní listy – sloveso can a sloveso have got (v příloze)

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Listening_comprehension/Can-can't_ni441457el

https://www.liveworksheets.com/worksheets/en/English_as_a_Second_Language_(ESL)/Can_or_can't/Can_animals_do_this_(Can_or_can't)_ly2151ko