backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

4. 6.

04.06.2020

ČESKÝ JAZYK

- co pro mě znamená SHODA - sdílení

- co by mohla znamenat shoda podmětu s přísudkem? V čem by se můžou shodovat?

- čeho se týka a kde bychom v učebnici našli - příčestí minulé?

- rod podstatných jmen a ukazovací zájmena ti, ty, ta - pro množné číslo podstatných jmen

- učebnice str. 103 cvičení 1 + žlutá poučka 

- pracovní sešit strana 33 cvičení 1 - v tabulce jsme si vyškrtli sloupeček vzor podmětu

                                                        - pracovali jsme pouze s větami: Vepři zachrochtali.

                                                                                                            Krávy zabučely.

                                                                                                            Všechna ta zvířata měla babičku velmi ráda.

                                                                + jsme si připsali větu: Čumáky se jim orosily.

ČTENÍČKO - samostatné čtení knihy

 

MATEMATIKA

- opakování kladná a záporná čísla, práce s číselnou osou, vymýšlení příkladů se zápornými a kladnými čísly

- opakování aritmetického průměru - učebnice str. 39 cv. 6 - 9

- pracovní sešit str. 29 - dodělali jsme stránku (kdo měl hotovo, učebnice str. 39/10

 

PŘÍRODOVĚDA 

- opakování zvířat - u lidských obydlí učebnice str. 56 - 60 + zajímavosti

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...

 

+ opakování

https://www.mediacreator.cz/mc/index.php?opentitle=Prirodoveda4_nove/Pri...