backgroundbackgroundbackgroundbackgroundbackground
Separator

Domácí příprava úterý 14.4.

13.04.2020

Dobrý den, milé děti,

věřím, že jsi si užily krásného počasí a vydováděly se. Prázdninky utekly jako voda, teď už máme úterý a s ním nové úkoly.

Tak hurá na něsmiley:

Český jazyk

učebnici si nalistuj str. 85 a nejprve si prostuduj žluté rámečky, pak si přečti básničku ve cvičení 1 a zkus říct, co mají tučně vytištěná slova společného. Cvičení 2 na stejné straně vypracuj písemně do sešitu.

 

pracovním sešitě vypracuj na str. 16 cvičení 1 a 2. 

Pokud jsi pozapomněl, tak tvrdé a měkké slabiky si připomeň v učebnici na str. 58 a 62 a psaní u/ú/ů na str. 50.

 

Nakonec zkus poskládat slova ze cvičení 4 na str. 24 - v sešitě Tvrdé a měkké slabiky (ústně).
 

Matematika

V matematice na Tebe čeká dělení pěti, než se do něho pustíš připomeň si násobky pěti.

 Pak si na chvilku půjč od maminky např. příbory anebo od taťky šroubky, super jsou také stavebnicové kostky či bonbóny - u nich je výhoda, že se dají za odměnu snístwink.

Utvoř skupinku - napočítej si 5 kusů bonbónů (násobek pěti) - a teď zkus rozdělit těch 5 bonbónů pěti kamarádům (dělíme pěti) - a pěkně spravedlivě, tak, aby každý měl stejně - kolik bonbónů dostane každý kamarád?

Pokračuj dále-utvoř si skupinku 10 bonbónů a zase rozděl pěti kamarádům ……..

Výsledky si můžeš rovnou zapisovat do cvičení 2 na str. 6 a ověřovat zkouškou,

následně vypracuj na str. 6 cvičení 1, 3 a 4.

 

Dělení můžeš procvičovat také na následujících stránkách:

https://www.skolasnadhledem.cz/game/3068

 

Na závěr pro Vás mám ,,poznávačku“ zvuků, se kterými se běžně potkáváte doma, tak schválně, jestli je rozpoznáte.

https://www.youtube.com/watch?v=RJvOPEX_CV4

 Děti, tak jak se Vám dařilo v dnešních úkolech? Můžete mi o tom, napsat zprávičkumail . Budu moc ráda.

paní učitelka